måndag 5 september 2011

Svart korv vs Majskrokar

Jag lyckades få Agnes att sova en halvtimme innan vi åkte på simmet, egentligen för lite men bättre än inget alls. Tyvärr var det inte trollets baddag idag, en kallsup blev början på en missnöjd halvtimme i plurret, men hon fick leka med några leksaker istället och då gick det rätt bra. Nya tag nästa vecka och jag hoppas verkligen att det går bättre med allt då, hon gillar ju att bada i badkaret och hon plaskade på i början idag också. Det är den dumma morsan som ställer till det med greppen som hon inte riktigt får kläm på... Agnes slocknade direkt i bilen och väl hemma skulle jag skynda mig att laga lite mat, resultatet blev svart falukorv med makaroner, en glamourös måndagsmiddag sådär. Agge fick majskrokar och verkade glad för att hon slapp äta korven, haha ; )

En annan sak som hänt de senaste dagarna är att Agnes blivit duktigare på att sitta själv, men det är tur att hon får öva på ett tjockt och mjukt täcke ; )

Jag undrar just hur den här natten kommer sluta, har redan sprungit in till en orolig böna flera gånger. Lilla hjärtat ♥ Själv sitter jag nyduschad nedbäddad med täcke och dator i soffan och väntar in mannen som börjat nytt jobb idag.



1 kommentar:

  1. Hihi gulliga bilder! Här tränar vi samma på en mjuk madrass i vardagsrummet :P han kan liksom när han "glömmer bort sig" och donar med nåt, sen tiiiippar han :)

    Hoppas det har gått bra för Kim idag!

    Jag gillar förresten bränd korv haha, Pär tycker jag är knäpp!

    SvaraRadera