lördag 10 september 2011

Marknadshelg

Idag har vi alltså gjort marknan här i stan, utan lilla trollet. Kim och jag fick en stund för oss själva medan Agnes chillade med sin mormor och morfar. Ikväll var jag iväg med syrran och vän och köpte gotta för 200 kronor.. Känns ju sådär, haha ; ) En annan sak som var mer värt pengarna var en heldress jag köpte till Agnes igår. Såg den på en annan mammablogg och föll direkt ; ) Den kanske är lite grabbig med färgerna röd, blå och vit, men jag kunde inte hålla mig. Bild kommer en annan dag : )

Lite slötittande på tv:n får avsluta denna lördag.

Börjar förresten redan gruva mig för simmet på måndag...

3 kommentarer:

  1. Var har du hittat den? Har letat som en tok efter en åt Isac!

    SvaraRadera
  2. ja jag funderar oxå på att köpa den fast det är lite grabbfärger :) men dom ser ju så sköna ut! den mejja hade på marknan var ju oxå lite grabbfärger. man kan ju inte bara ha rosa heller! ;)

    SvaraRadera
  3. Tack, får kolla där :) Vilken blogg såg du den i? :)

    SvaraRadera