söndag 11 september 2011

Söndag

Jahapp, även denna helg på väg mot sitt slut. Det gör inte så mycket för Agnes och jag har planer i princip varje dag till veckan, och sen är det helg igen! Samtidigt vill jag ta vara på varje minut av varje dag med lilla trollet och Kimpan. Jag vet inte om det är för att jag blivit äldre och man ser och hör på ett annat sätt, men jag tycker det händer tragiska saker var och varannan dag, och vid närmare eftertanke är nog inte mottot Carpe Diem så tokigt ändå.

Till veckan ska vi iaf hinna med babysim, dopsamtal, fotografering, Petra-dejt, mammagrupp, klippning och mer därtill hoppas jag : )

Bild på den supersöta heldressen ser ni nedan, och snygga bruden i sin Adidas-dress redo för promenad.

3 kommentarer:

  1. fin den var! :) vart har ni hittat adidas dressen? är oxå ute efter en sån. :)

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Vi härmar nog er på en stjärndress ;) Dom ser så mysiga ut heldressarna!

    Håller med om att leva för dagen! Sen vi fick Isac har jag fått en sån dödsångest! Känns som jag eller nån i min närhet kan ryckas bort hur lätt som helst och jag vill inte missa en sekund med dom jag älskar.

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin Adidas-dress. Älskar "vuxenkläder" i miniformat. Onepiecen lyckades Irma flörta till sig av farmorn igår så den ska vi också mysa in oss i nåt tag framöver. Måste vara hur skönt som helst. Är lite sugen på en egen faktiskt, men i större format då :)

    SvaraRadera