fredag 23 september 2011

Friday I´m in Looove...

Fredagar gillar vi! Våran har dock börjat med gråt- , gnäll- och skrattmaraton efter en väldigt orolig natt. Hela veckan har varit uppochnedvänd och jag hoppas att morgondagens dop inte tänker gå i samma tecken ; ) Nästa vecka har jag bestämt ska bli bättre och jag hoppas min energi tänker återvända. Sömn, sömn, sömn... Vad gör man utan?! Zombie, zombie, zombie...

Idag ska vi fixa en del inför dopet, nyckel ska hämtas, saker ska inhandlas och ikväll far vi ut och dukar. 

Den här veckan har saknaden efter min kära farmor varit extra påtaglig. Kim jobbar eftermiddag och det innebär mycket ensam tid = mycket tid att tänka och fundera på allt mellan himmel och jord.

Nä, här kan jag inte sitta, lite gröt i magen innan trollet vaknar!

Jag köpte en sån där taste teaser  till Agnes häromdagen, tänkte att hon skulle få smaka på lite olika frukter istället för alla majskrokar som vi stoppar åt henne så fort vi ska äta eller diska. Hon gillade den en stund, sen for den i golvet som alla andra leksaker nuförtiden, kanonkul att slänga iväg så mamma eller pappa hämtar ju ; )

"Jaså, det var äpple..."
"Mmm, vad är det här för gott?"

2 kommentarer:

  1. Åh jag saknade min mormor massor vid Edisons namngivelse, då fattades hon lite extra... Tänk vad de hade velat träffa sina små barnbarnsbarn!

    Hoppas ni får en superfin dag imorgon och att allt går bra!! Kram!

    SvaraRadera
  2. men vart har du hittat den??? har letat som en galning efter dom men inte hittat dom i sverige!!

    SvaraRadera