måndag 5 september 2011

Gäsp!

Vi har haft en väldigt taskig natt hela familjen. Agnes stökade och bökade flera gånger igår kväll innan vi ens hade lagt oss, så vi lyfte över henne till vår säng. Hon gnällde och pruppade om vartannat hela natten och jag blir så arg på mig själv för att jag provade risvällingen igår på morgonen. Vi hade ju bestämt att vi skulle vänta med välling eftersom det inte fungerade med havrevällingen heller, men ändå så gör jag det...?! Ja ja, nu SKA vi iaf vänta! Stackar´n har ju haft ont i magen hela natten och morgonen fortsätter vara stökig trots utgiften som nyss kom ; ) Trots det så kunde inte mamman hålla sig utan vi roade oss med att prova Agnes outfitar för kallare väder. Lika bra att få det gjort också så vi vet att storlekarna passar. Nu måste vi ladda om batterierna för senare idag åker vi ju på babysim och jag håller mina tummar och tår för att Agnes hinner sova en rejäl lur innan, annars vette tusan hur det kommer att gå...

Mössa från Åhléns.
Overall från Lindex.



Fleecejacka, fleecebyxa & "halsduk"  från Åhléns.

Mössan - present från fina Kristin och tröjan ärvd av söta kusinerna ♥






3 kommentarer:

  1. men sötis!! :)

    åh jag som letat efter pälsmössa till mejja. :)
    visst är dom fina dom där "pippi-kläderna" :) vi har hela kittet med vantar oxå! :P

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på gojäntan:))
    Jag är sååå svag för pippikläderna!!
    Sååå söt*L*

    SvaraRadera
  3. Ja visst är dom fina?? : ) Därför köpte vi en lika tröja som vi fick av dig fast en storlek större ; ) Men vi hade tur så vi ärvde en istället, så den andra åker tillbaka. Kram

    SvaraRadera