tisdag 6 september 2011

Lugn tisdag

Halloj! Inatt har vi inte sovit så mycket heller, Agnes gnällde och stökade och var så snorig. Vid fyra tog vi fram näsfridan och koksaltlösningen och efter en flaska somnade hon om. Tror att det var badet som gjorde henne lite rosslig för idag har hon sovit två långa lurar och inte alls varit så snorig. Jag däremot känner mig upphängd och nerslängd med världens ICA-kassar under ögonen. Sömn är verkligen A och O för att man ska må bra och orka! Jag har fått lite dopfix gjort idag iaf, inbjudningarna är klara och saknar bara frimärke och så har jag skrivit ner vad som behöver köpas, känner jag mig själv rätt kommer jag vara ett nervvrak hela veckan innan själva dopceremonin.. Jag tror att jag har hittat en klänning som Agnes ska ha också, det blir en vanlig men ack så söt : )

Imorgon ska jag och trollet träffa två klasskompisar och det ser jag verkligen fram emot! Den ena är gravid i vecka 36 och sist jag träffade henne var hon i vecka 12 tror jag, spännande!! : ) Hoppas att natten blir liiite bättre än föregående bara ; )

Hittade en gammal bild på Kims dator, gud vilken liten Agnes ♥

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som tar tag i det igen. Hade jag tagit en paus hade jag nog inte hittat tillbaka till skolan.
    Skönt att plugga på distans, så kan du ändå hålla koll på Agnes där hemma. Ditt sista år kommer gå hur snabbt som helst. :)

    SvaraRadera