söndag 4 september 2011

Söndagsgöra

Promenad + tvättlappshandling, kusinbus, tvätt och disk. Vi hade behövt städa och handla inför veckan då Kimpan jobbar eftermiddag också, men timmarna räckte inte till. Det gäller att pussla ihop dygnets alla minuter för att  hinna när man har en liten i familjen : ) Kommer ihåg när jag var gravid och var ledig, disken var diskad, tvätten tvättad och dammsugaren åkte fram nästan varje dag.. Nuförtiden blir det som det blir med det mesta! Jag har lärt mig att disken och dammråttorna (hybelkaniner på norska, haha!) inte rymmer om jag sätter mig ned några minuter medan trollet sover ; )

Imorgon ska vi på babysim igen och ni ska inte tro att jag är mindre nervös bara för att det är andra gången...

Nu: Pirates of the Caribbean 4 (stavningen känns inte rätt?). Hoppas att den är bra annars slocknar jag nog i soffan.  
                                                                                   
                                                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar