torsdag 1 september 2011

Bilbrand

Det är ju inte varje natt man vaknar av att en bil står i lågor, fy. Det började med en smäll som skakade om hela lägenheten, sen en till, följt av ett ljus rakt in i sovrummet. Blev så förbannad för jag trodde att det var någon som kastade något på rutan. Jag var så rädd så jag skakade och Kim vaknar tydligen inte så lätt ; ) Nu har man ju en till i familjen som man skulle göra allt för, och bara tanken på att något skulle fara in i hennes fönster gör mig gråtfärdig.
Vi upptäckte nyss att det blivit repor på bilrutan av glassplitter, jättekul.. Idioter som ska förstöra!
Nog om det : ) Nu ska vi på kalajs, svärmor fyller år. Min kära guddotter fyller hela 4 år idag också, tänk vad tiden går fort alltså. Stort GRATTIS till födelsedagsfirarna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar