onsdag 31 augusti 2011

Blueblack

Agnes fortsätter att sova bra på nätterna, men vaknar runt 5-6 och pratar på. Då byter vi blöja och värmer på en flaska och sedan somnar hon oftast om. Hon har alltid kissat mycket och blöjan är verkligen full till varje millimeter på morgonkvisten, funderar på om man ska köra en blöjstorlek större på nätterna kanske?
Annars rullar det på med lilla damen, hon pratar och donar med läppar och ljud, sitter själv en liiiten stund, snart så kanske hon fixar det helt själv. Käkar det mesta vi provar, riktig banan var dock ingen hit så det väntar vi med ett tag. Som vanligt tycker jag att dagarna går hur fort som helst och snart sitter jag i skolbänken igen... HJÄLP!

Idag har trollet och jag umgåtts med en gammal grabbkompis till mig, var på tok för längesedan man såg honom. Kimpan var och fiskade med sin svärfar, tyvärr ingen större lycka idag. Inte igår när han var iväg heller... Undra om det är fisken eller den som håller spöt det är något galet med? Haha ; ) Det gör inget för min del för det blir aldrig av att vi gör i ordning de där firrarna.

Försöker fräscha till håret med lite färg just nu - blåsvart. Spännande! Det mindre spännande var alla flinta fläckar som tydligen gömmer sig på fler än två ställen...!





4 kommentarer:

  1. Tack för pepp och stöd fina Therese! :)

    Ska du börjar du skolan igen nu i januari? Jag hoppas ju på det så vi tar examen tillsammans om ett år ;)

    SvaraRadera
  2. Fy, hoppas vårt hår tänker växa tillbaka sen efter ett tag... blåsvart brukade Pär färga för några år sen, det blir nog fint på dig! :)

    Jag längtar inte tillbaka till skolan!!! Men innan vi vet ordet av är vi väl där...

    SvaraRadera
  3. Ja dom är ju inte så roliga jämt, men man får tänka på vad som kommer när det är klart. Jag pluggar till lärare och är inne på min femte termin nu, så nedräkningen har börjat nu när jag har läst mer än hälften i vart fall. :) Har du också pluggat där alltså? Vad har du läst?

    Tack, det ska jag ta och fundera på. Klart jag ska sälja om efterfrågan finns. ;)

    SvaraRadera
  4. Ja vi har sprutor 10.45 men går allt bra så kikar vi in efter det! Fy jag är nervös..sist han fick var Pär med och höll i, nu ska jag gå dit själv :S Ska väga och så också så då vet du var vi är om vi är sena!

    SvaraRadera