fredag 12 augusti 2011

Lugnet...

..efter stormen. Stökig dag för både bebis och mamma. Totalt antal sömntimmar för Agnes idag: 1! Vi har turats om att gråta och jag känner mig som sämsta mamman. Idag hade lilla hjärtat behövt en promenad i vagnen men min energi var lika med noll redan imorse. Får fruktansvärt dåligt samvete för att jag satte stopp för det hon behövde... Men men. Nu sover tösen iaf och vi hoppas på en någorlunda bra natt. Pappan är och fiskar kräftor så jag ska fredagsmysa med kära mor och det som är på bilden!

3 kommentarer:

  1. Oj, det var alldeles för lite sömn det gissar jag? Övertrött bebis och övertrött mamma då kanske? Blä. Kunde ingen snällis ta ut lillan på en tur? Alla kanske jobbade förstås...

    Hoppas ni får en bättre dag imorn!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men fy vilken tuff dag du verkar haft. :( Håller med Fia, någon hade kanske kunnat vara snäll och tagit ut henne på en liten tur? Bor ni i stan?

    Chipsen såg riktigt goda ut. Mums.

    SvaraRadera
  3. Jag drar mig också för att be om hjälp, jag vill nog liksom klara mig själv! Dumt ibland.
    Känner igen orkeslösheten, vissa dagar bara längtar jag tills Edison ska somna så jag får slänga mig på soffan. Också får jag dåligt samvete för att jag inte tycker att det är roligt att leka med honom HELA TIDEN. :(
    Men känner du så mycket kanske du behöver järn eller nåt annat? :/

    Hoppas ni också får en trevlig helg och hoppas vi ses till veckan! Kram

    SvaraRadera