tisdag 30 augusti 2011

Vardagstjat

Idag har jag bara svammel att komma med så det blir ett kort inlägg. Är så less på mitt humör som verkar leva sitt egna lilla liv. Hormoner is not my thing... Tyvärr är jag envis och VILL att det ska fungera, men snart ryker de nog.

Agnes har sovit bra nu i två nätter så det känns bra att vi skippar vällingen. Majsvällingen var heller inte poppis så vi avvaktar ett tag och ser om det går bättre framöver.

Jag är riktigt sugen på att börja simma, kanske en dag i veckan iaf? Tror det skulle vara skönt för kropp och själ! Får väl se om den tanken blir verklighet ; ) Någon annan som kanske är sugen??





1 kommentar:

  1. Ja jäkla hormoner att kunna ställa till det! Dumt.

    Jag simmade en del på gymnasiet då det var gratis en period. Skönt! Gillar ju egentligen inte alls badhus-äckligt, bakterier och andras hår från alla möjliga ställen, hud och kiss haha... men det får jag väl komma över nu i och med babysimmet :P
    Basta vore ju himla skönt!!

    SvaraRadera