måndag 22 augusti 2011

Ett helt halvår!

Tänk att vår älskade Agnes blir 6 månader idag! För ett halvår sedan vid den här tiden kopplades det på ett värkstimulerande dropp på mig och jag var så nervös att jag skakade. Vi trodde allihop att det skulle gå fortare än vad det gjorde, men 22.40 krystade jag ut det vackraste vi någonsin sett ♥ Min första tanke när jag fick upp Agnes på bröstet var inte den jag hade föreställt mig, jag antar att jag var lite chockad och väldigt trött och lättad att det var över. Så när det äntligen var färdigt var min första tanke - får jag sova nu? Jag skäms för att jag tänkte så, men eftersom jag hade haft värkar i tre dagar så var jag nog lite utmattad och i min egen lilla bubbla ; ) Kärleken till sitt barn går inte att beskriva i ord och den växer för varje dag som går.

Agnes 1 timme "gammal".


Agnes 6 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar