onsdag 24 augusti 2011

Hjälp...

..vilken natt. Agnes har stökat flera gånger i timmen, varje timme, hela natten. Jag vet inte vad det kan ha varit, tänder kanske? Hon vaknade inte heller utan gnällde och bökade så vi ville inte ta upp henne, men vid fem tyckte jag så synd om henne så jag bytte blöjan och värmde på en flaska. Hon åt allt, somnade om och vaknade nästa gång vid åtta. Nästa lur (efter välling, bad och mycket om och men) blev vid halv elva i två timmar. Jag gjorde henne sällskap, men hela dagen har vi båda varit i obalans. En vagnstur på eftermiddagen för att fira Kims syster fick trollet att sova i 45 minuter iaf. Nattningen gick bra och nu hoppas vi på en bättre natt, för imorn står mammagrupp på schemat, samt mamma-bebis-häng direkt efter : )

1 kommentar:

  1. Ja, det verkade ju inte som hon va så positiv till blöjorna så vi r väl köpa badbyxor vi med då :( Får se om jag hinner kolla nåt imorgon, annars köper jag ett par på badhuset innan vi börjar på måndag tror jag.

    SvaraRadera