torsdag 11 augusti 2011

Gifts

Agnes har så snälla och fina människor runt omkring sig och det är vi väldigt tacksamma över! I veckan har hon fått ett par ursöta Nike skor av sin morfar och ett vrålåk av sin farmor! Tusen tack säger både vi och trollet ♥

Vi, eller Agnes, bråkar med en tand igen tror vi. Det är samma mönster med sovning och annat precis som det var innan förra tandsingen sprack upp. Sent igår kväll var hon nästintill otröstlig så jag gav henne en alvedon (vi provade att trösta länge länge först) och sen har hon sovit bredvid mig hela natten. Så vi tar en dag i taget och donar vidare med smakisar och gröt. I två dagar har hon fått fem kuber (jag har fryst in i islådor) med majs och potatis till lunch och det verkar hon må bra av, provar alltid med en flaska ersättning efter för att vara säker på att hon blir mätt, men igår ville hon inte ens äta upp hälften av flaskan, men somnade gott i vagnen ändå när vi gick på promenad. Känns som att vi är en liten bit på väg iaf : ) Just det, igår fick lillhjärtat prova mango också, hon var aningens skeptisk från början men det slank ner det också.

Idag får vi se vad vi hittar på, vi tar det lite easy som sagt. Men vad är det med vädret, 14 grader idag?! Jag vet att jag skrivit att jag längtar till hösten, men den får gärna vänta liiiiite till...

"Meeeeeera gröööt!"

Prova skorna i gåstolen gick ju kanon!

1 kommentar:

  1. mäh, såna där skor fick vi av min bror med :D kommer nog dröja tills deanvänds :P
    jaa men vi va där dan före oxå och då gav hon inte förslag på nå napp, utan tjata nästan att vi skulle hyra en pump och pumpa ut istället, men va onödigt om de funkar med amningsnapp liksom :s då va de en annan som vi träffade. Skönt att de gav de tipset iaf =)

    SvaraRadera