söndag 28 augusti 2011

Lördagen

Jag och Kim var sugna på lite god mat och njuta av varandras sällskap, så vi planerade in en övernattning för Agnes, hennes första som sagt. Dock blev det inte riktigt som vi tänkt oss... Vi hade planerat att köpa med oss godis och kika på en film hemma efter maten och bara slappa. På någon vänster hamnade vi på två uteställen och drack gott. För gott känner jag idag... Man är ju varken purung eller van numera. Därav det fina inlägget nedan, hjälp. Hur som haver så hade vi en trevlig kväll och Agnes hade det bra hos sin mormor och morfar. Lite stök och bök under natten men hon lyckades få till en tvåtimmars förmiddagslur, vilket inte hänt på ett bra tag. Nästa gång vi bestämmer oss för att ha barnvakt blir det lugna gatan för föräldrarna iaf ; ) Nu ska jag flirta med Kim och se om han vill åka och fixa lite snacks till kvällen...

Gammal bild från Oslotiden. Funderar på om jag ska spara ut mitt hår och köra som nedan igen...


1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket. :) Har precis fått en symaskin, så jag håller på och lär mig än så länge. Men snart kanske det är så finslipat så att det faktiskt skulle kunna gå å sälja nåt å. :)

    Du är i vart fall jättefin i håret både nu och på den bilden i inlägget. Passar jättebra i båda två frisyrerna ju.

    SvaraRadera