torsdag 4 augusti 2011

Bra dag!

Idag blir det ett gladare inlägg än igår! Vi åkte ut på gräsmaln en sväng innan Kim skulle iväg och jobba och mamma och pappa joinade oss efter lunch. Medan Agnes sov en lång lur i vagnen passade jag och Kim på att ta ett dopp. Guuuuud så härligt, jag älskar att bada!! Mysigt att vi kunde göra det tillsammans också. Agnes fick bada fossingarna och det tyckte hon var skönt : ) Badet och dagen gjorde susen för mitt humör! Men det bästa av allt, Agnes var lite orolig ikväll så jag provade att lägga henne i famnen (hon brukar nästan aldrig gilla det nuförtiden) och hon somnade! Jag bara njöt och luktade på henne, underbara älskade lilla tös ♥


Pappan och Agnes i uv-tältet.

Härligt att vara nakenfis!

Fotbad ♥

5 kommentarer:

  1. Hon är nästan lite lik Meja på det sista kortet

    SvaraRadera
  2. Åh vilket mys!! :) Kul att du fick ditt dopp också!!

    SvaraRadera
  3. Ja det kan jag nog hålla med om, Anonym : )

    SvaraRadera
  4. Åh va mysigt det såg ut! Har varken blivit strand eller dopp för oss i sommar :( Är så nojig över att ha Isac i sol och värme, men det där tältet såg ju kanon ut :)

    Ja, så skönt med en hyfsad tid att stiga upp! Hoppas verkligen det vänder nu :)

    Är allt bra med er annars då?

    SvaraRadera
  5. sv. ååh tackar =)
    vilken söting du själv har =)

    SvaraRadera