söndag 6 februari 2011

Äntligen...

..SOLSKEN! Vi har varit ute på en långpromenad runt maln med mamma och pappa och gud så skönt det var! Men min hastighet är ju inte att leka med, hjälp. Tur mor min också måste ta det försiktigt pga ryggen ; ) Igår kom vi oss aldrig ut på promis så det var skönt att vi blev ute ett bra tag idag. Välbehövligt för lilla mig som inte varit på så bra humör och egentligen bara velat ligga i sängen den senaste veckan. 

Trevlig kväll med god mat och melodifestival igår hos svärmor + man. Tusen tack! ♥

Senare idag har vi bjudit in oss själva till Kimpas svärmor och svärfar för lite middag ; ) Vi har tur vi!

Imorn går vi in i vecka 38 och så är det sista gången på föräldrautbildningen. Shit vad fort det har gått...!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för att ni kom hit & ville äta med oss*L* Alltid lika roligt att få träffa er:D.
    Ska nog ta & baka till veckan så ni kan få lite bullar & matbröd att mumsa på;-))...

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det härligt med sol :)

    Jag tänker att även om det inte skyndar på (téet) så verkar det ju inte vara nå skadligt alls och det kan ju hjälpa livmodern dra ihop sig efteråt och sånt i alla fall :)

    Ja vi vill börja se oss om efter nåt annat ganska snart! Helst hus om vi hittar nåt vettigt.. jag kan tänka mig radhus eller nåt men Pär trivs på landet! Jag och katterna med men vi får väl se vad det finns för möjligheter...

    SvaraRadera