torsdag 10 februari 2011

Snöstorm

Är så otroligt less på vintern! 

Imorse gick det bra, trots att läkaren var ett skämt. Vi får väl se vad som händer härnäst helt enkelt. Jag hoppas som sagt på att bråcket går tillbaka efter förlossningen så inget behöver göras. 

Annars lever pyret om som bara den och påminner mig mer än gärna om hur mycket h*n väger ; ) Någon fot i revbenen får man räkna med och ibland känns det riktigt obehagligt, nästan som om foten fastnar i ett ben liksom. Har klarat mig undan massa besvärande vätska i kroppen ända tills nu.. Igår och idag har benen känts som bly och fingrarna ser ut som mindre korvar. Även en släng av gravidsnuva irriterar mig på nätterna. Längtar och längtar efter dagen D men försöker hålla mig i schack och inte bli föör otålig : ) 


Eget mys i soffan medan sambon spelar innebandy ; )

3 kommentarer:

  1. Haha ja man börjar fundera så fort nån inte har bloggat på en dag :P

    Hoppas bråcket försvinner sen så du slipper böka med det!!

    Jag har också fått korvfingrar! Kan knappt krama ur en disktrasa längre...

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra! Började faktiskt klura på om nåt satts igång däruppe då du inte bloggat ;) Haha, men det kommer man väl tro dagligen nu om gravidbloggarna inte är tillräckligt konsekventa ;) Va helt säker på att både du och Fia va på förlossningen igår ;)

    Jo dagen va helt ok! :) ibland har man såna hormonstormar så allt känns skit bara ;)

    Tycker jag börjat bli så osocial nu också, vill helst bara va ifred. Vet inte om skallen börjar ladda mentalt för det kommande kanske? Känner du så?

    SvaraRadera
  3. hej theres har du tid att fika nått nästa vecka?
    tusen kramar sofi

    SvaraRadera