fredag 18 februari 2011

MVC

Idag gick jag en aning gladare ifrån vårat besök hos barnmorskan. Den lille är fixerad igen! : ) Annars hade jag verkligen undrat vad som bökats neröver de senaste nätterna...
Hjärtljuden varierade en del men låg mest runt 140 slag/min. Magen hade växt 1 cm sen sist så nu låg sf-måttet på 35, och vikten har stadigt gått upp de två senaste besöken ; ) Ha ha. Vi fick en ny tid två dagar efter vårat bf-datum (hoppas såklart på att slippa det besöket ; ) och sen blir det ultraljud i vecka 41+0 om inget hänt. 

Inatt hade jag rejäla förvärkar som jag till och med vaknade av, men sen var det lugna gatan igen! Jag har själv haft liiite på känn att det är något speciellt med den 20:e (på söndag), skulle ju inte vara helt fel om det ville komma en liten knodd då. Jag är riktigt nervös men även riktigt taggad att klämma ut en liten guldklimp!

Sov en sväng på eftermiddagen men är fortfarande jättetrött, så nu blir det soffläge resten av kvällen. Kommer för övrigt fastna med röven där innan det här är klart ; )

Trevlig helg!



Nu är det dags att komma UT!

2 kommentarer:

  1. Ibland kan man ju känna sånt på sig! Hoppas det blir i helgen, så spännande :D
    Det är fullmåne nu också ;)

    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  2. Vila och ät massor så du orkar med :) Tror också att det kan dra igång för er i helgen.

    Håller alla tummar och tår att er lilla knodd vill komma ut snart :)

    SvaraRadera