lördag 26 februari 2011

Hjärtat ♥

...Agnes kom till oss i tisdags! Lyckan och kärleken går inte att beskriva i ord och mina tårar tycks aldrig ta slut. Hon är världens finaste och äntligen är hon här. Vi mår bra alla tre men fortfarande ganska trötta. Det blev ju några sömnlösa nätter innan förlossningen också, så vi tar igen oss här hemma och donar på med amning mm. : ) Tänkte att jag skulle knåpa ihop en story om förlossningen också när jag får tid. Jag som var så nervös inför den under hela graviditeten... Men det gick jättebra och jag är så nöjd!

Tusen tusen tack för alla gratulationer!! 
 

7 kommentarer:

  1. Åh va härligt att höra Therese! Va underbart med en liten Agnes :) Ska bli spännande att höra om förlossningen sen, man börjar ju tänka alltmer på det som stundar nu.

    Så glad för eran skull! Njut av allt mys med lilla familjen nu <3

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att allt gått bra! Och att förlossningen kanske inte var så hemsk ändå, det vill man gärna höra när det snart är ens egen tur :P

    Lilla Agnes, så fint! Såg henne på webbisar, så söööt!! Hoppas ni har det bra i lyckobubblan. :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att ni är hemma och mår bra - och att förlossningen gick så bra!! Såg lilla Agnes på webbisar, vilket otroligt söt liten tjej! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis igen TH, är så glad för din skull!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Åh grattis! Agnes är ett väldigt fint namn! Härligt att höra att allt gått bra.. Här väntar jag fortfarande på den stora dagen :)

    SvaraRadera
  6. Hej alla tre!
    Sänder er många varma kramar & grattis till lillahjärtat Agnes! Kram Eva & Lennart

    SvaraRadera