onsdag 16 februari 2011

Slapp, slappare, slappast...

.. Tre ord som beskriver mig rätt så bra idag. Jag pallrade mig ut på en kortis till promenad iaf, men j-klar vad det tryckte på nedöver (både bak och fram), trodde ett tag att någon ville kika ut. På fredag är det dags för bm-besök igen, tror nog att det är sista gången på MVC för sen blir det väl kontroll i vecka 41+0 på förlossningen om jag inte minns helt fel?

Funderar och undrar så om det är något vi har glömt att göra eller köpa i bebisväg... Men å andra sidan så går det ju faktiskt att fixa saker och ting efter bebisen kommit också. Då får pappan skickas iväg på shopping ; )

Nu får "designen" duga, orkar inte dona och det finns risk för att datorn får sig en j-vel...



Dagens mage!
Ignorera dom FULA bruna golvlisterna och guldhandtaget...

1 kommentar:

  1. Jag tror nog h*n kommer snart!! :)
    Vad sa barnmorskan, låg den startklar?

    SvaraRadera