onsdag 2 februari 2011

Tårta

Vet inte riktigt om jag har så mycket intressant att komma med idag. Håret har blivit friserat och jag trodde jag skulle flyta bort av svett... "Skynket" och starka lampor är ingen bra kombo för en pregnant ; ) Hann med å träffa världens bästa syskonbarn en sväng på eftermiddagen också, det gillas!

Nu känns magen verkligen stor! Jag går in i saker och känner mig mest bara otymplig. Har ingen större lust att ha vanliga kläder heller, mysbyxor is the shit för tillfället. Längtar efter dig, lilla bönan, du får gärna komma ut nästa vecka ♥

Tror även att Kimpan har en släng av gravidcravings. Igår kom han hem med marängbottnar, daim och grädde för han var sååå sugen på daimtårta. Mitt i veckan bara sådär? Ja ja, det blev ingen igår men nu står det en i kylen och väntar på honom. Tänkte att det kunde vara min tur att göra något för honom för en gångs skull ; ) Mannen i fråga är på hockey...

Borde verkligen börja med väskan... Imorn efter tvätt får det bli.

5 kommentarer:

  1. Haha..Jag blir ju inte förvånad precis*L* Han har väl fått fika suget både efter sin far & mej antar jag:))

    SvaraRadera
  2. Ja försäkringskassan är ingen myndighet som verkar fungera som den ska alls...

    Hehe ja dom tycker väl att dom kan få ha lite cravings dom också :P

    Nice att vara fin i håret när man ska få bebis! Tror jag ska åka till salong mamma och få håret lite toppat jag med ;)

    SvaraRadera
  3. Ska fixa håret ikväll jag också! Gud så skönt det ska bli :)

    Även Eddie har haft lite cravings, glass och maränger där med. Haha, dom ska allt få känna på dom med :)

    Myskläder is the shit! Ska bo i det så fort jag jobbat klart :)

    SvaraRadera
  4. Har ni några namnförslag?!

    SvaraRadera
  5. Du föder väl inte barn än va? :) Blogga mera! :D

    SvaraRadera