tisdag 8 februari 2011

Möör..

i kroppen! Det är så skönt att promenera, speciellt när solen för en gångs skull visar sig. Men hallelulja vad stel och konstig jag blir alltså. Det dyker upp nya krämpor emellanåt också ; )

Längtar till alla barnvagnspromenader och finare (vår)väder! Jag är redan rastlös och samtidigt orkar jag inte göra vad som helst heller. Taskig kombo! Tacksam ändå att jag kan vara ledig eftersom jag sover som en kratta.

Ikväll har vi klämt en varsin vaniljsemla här hemma (mannen är lite mesig och gillar inte mandelmassa ; ) och jäklar vad gott det var! Sockerberoendet kom som ett brev på posten efter plusset på stickan...

1 kommentar:

  1. Vaniljsemla lät sjukt gott! Vart hittade ni dom?
    Jag längtar också tills man får röra sig ute igen! Och inte få ont av en femminuters...

    SvaraRadera