söndag 20 februari 2011

Dr House

Idag har jag inte så mycket intressant att komma med, men skriver några rader för å försäkra er om att vi inte befinner oss på förlossningen ; )

Tvätt, promenad och kaffe hos mor och far har vi hunnit med idag. Middag har vi i magen och nu blir det ett avsnitt av House på datorn. Vi har blivit lite beroende av den serien sen Kim laddade hem alla säsonger. Vi är inne på andra säsongen nu så vi har ju några avsnitt att beta av ; )

Ont har jag lite här och där så jag tror jag ska värma mitt lilla vetehjärta också.

Trevlig kväll på er!


3 kommentarer:

  1. House är bra!
    Snällt att du uppdaterar så vi vet ;)
    Mycket förvärkar nu? Jag har inte alls mycket! Men vill ha :P

    SvaraRadera
  2. Ja man får väl isolera sig lite... men jag kan inte varje dag, då deppar jag ihop här i soffan för mig själv :P

    Hur mår du idag?

    SvaraRadera
  3. Värkar på gång alltså? Shit vad spännande :D

    Jag mår sådär jag med, men inga värkar alls! Bara en asjobbig hosta! Blä.

    SvaraRadera